گل آرایی و زیبا آرایی

منزل، کیتهای الکترونیکی، جانبی خودرو، موبایل،الکترونیکی، پوشاک

گل آرایی و زیبا آرایی

منزل، کیتهای الکترونیکی، جانبی خودرو، موبایل،الکترونیکی، پوشاک

گل آرایی خشگ هلالی یا L شکل

گل آرایی خشگ هلالی یا L شکل 

در این جلسه گل آرایی با میوهها و گل‌های خشک را به شکل هلال آموزش میدهیم که برای جلوی میز رزرواسیون هتلها، جلوی شومینه، دور میز شام و کلیه جاهای عمومی بسیار زیبا و قشنگ است. جعبه‌های باغی که میوه‌ها و گل‌ها بطور مرتب در آن چیده شده‌اند، از این جمله‌اند.

گل‌آرایی موازنه یا عمودی با گل رز و گندم صورت می‌گیرد. ابتدا با چند شاخه بلال تزیینی فرم کار را درآورده. هم‌چنین از ساقه‌های گل جارو استفاده می‌کنیم. شاخه های آناناس و نیز گلهای آرتی‌شیو با مدل‌های مختلف را در مرکز کار قرار میدهیم. و فضای خالی طرح را با میوه‌های کاج و گلهای جارو پر میکنیم. میوههای درخت کاج و جنگلی و تیغهای آرتی‌شیو را که با اسپری براق شده در گل آرایی بکار می‌بریم. از ساقه‌های مختلف در دو طرف کار استفاده می‌کنیم. علاوه بر این، پوست نارگیل را با تخم مرغ پر میکنیم و در کار قرار میدهیم. این گل‌آرایی مدرن فانتزی بوده و برای دکوراسیونهایی که با چوب یا فرفورژه (یا پایه فلزی دیگر) ساخته شدهاند بکار برده می‌شود.

طراحی دیگر با گل خشک
گلدانی کوچک را آماده میکنیم و میوههای خشک شده را در آن قرار میدهیم. این میوهها را میتوانیم با دستگاه‌های خشک کننده یا به سبک سنتی در سایه و یا نهایتاً در فر گاز با حرارت خیلی کم خشک کنیم. قسمت‌های مختلف کار را با گلهای گوناگون پر میکنیم و هر چقدر به قسمت وسط نزدیک میشویم گل آرایی را کوتاهتر انجام میدهیم. چوبهای دارچین که هنور آسیاب نشدهاند تزیین قشنگی برای گل آرایی خشک است. بنابراین از این چوبها و نیز شاخه های آناناس و پایه خشک شده در کار استفاده میکنیم.

هم‌چنین برای سفره هفت‌سین می‌توان هر سین را در گلدانی گذاشت و تزیین کرد. که حتی بعد از عید هم در گوشه‌ای از سالن خانه فضای قشنگی ایجاد می‌کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد