گل آرایی و زیبا آرایی

منزل، کیتهای الکترونیکی، جانبی خودرو، موبایل،الکترونیکی، پوشاک

گل آرایی و زیبا آرایی

منزل، کیتهای الکترونیکی، جانبی خودرو، موبایل،الکترونیکی، پوشاک

آموزش گل آرایی به طرح بادبزنی

آموزش گل آرایی به طرح بادبزنی

 گل آرایی طرح بادبزنی برای دکور روی میز
بسیار مناسب و زیبا است. حتی میتوان آن را در سایزهای کوچک برای تزئینات کنار سینی
و میزهای کوچک با میوههای طبیعی و تازه داشت. برای تزئین طرح بادبزنی از گل‌های خشک
و تازه استفاده میشود.

برای شروع گل آرایی با طرح بادبزنی ابتدا یک بیس شیشهای را آماده کرده و با گل‌های ریز استاتیس و سنگریزه و خزه آن را پُر می‌کنیم.

بیشتر از گل‌های کشیده و خطی در این نوع گل‌آرایی استفاده می‌شود. انتهای گل‌های زنبق را کوتاه کرده و برگ‌های اضافی آن را گرفته تا راحت در اسفنج فرو رود. زنبق را می‌توان در تمام سطح گل آرایی بکار برد. معمولاً با یک نوع گل این طرح انجام می‌شود ولی میتوان دو نوع زنبق را با دو رنگ مختلف مثلاً سفید و بنفش یا لیمویی و بنفش در این گل آرایی تزئین کنیم. با برگهای سبز کشیده مانند شاخه‌های کاج و دمروباهی فضای خالی گل آرایی را پر میکنیم. در استفاده از این پرکنندهها نیز ارتفاع گل آرایی را در نظر داشته باشید.

گل آرایی طرح بادبزنی ارتفاع زیادی ندارد. چنانچه قسمت مرکزی این گل آرایی را کمی بر جستهتر کار کنیم میتوان یک گل آرایی با طرح مثلث قائمالزاویه داشت.معمولاً این گل آرایی فقط از روبرو دید دارد و پشت کار نیاز چندانی به گل آرایی ندارد لذا این گل آرایی را در جایی قرار میدهیم که پشت آن مشخص نباشد.این گل آرایی در ظرفهای باریک و کشیده نمای زیباتری را برای دکورهای خانگی و بر روی میز دارد. حتی از قوری‌های چینی قدیمی استفاده می‌شود. در سایزها و اندازه‌های مختلف روی پایه‌های چوبی و فرفورژه و پایه‌های سبدی نیز تزئین می‌شود.در گل آرایی با طرح بادبزنی از گل‌هایی مانند گلایل، شببو و مریم نیز استفاده می‌شود. همچنین دیگر گل‌های مورد استفاده در این گلآرایی استاتیس و رز است. گل استاتیس را برای پر کردن جلوی ظرف بکار می‌بریم. البته باید بین گل‌ها هارمونی رنگ وجود داشته باشد. قدرت دید، مهارت و انتخاب خوب گل‌ها لازمه این نوع گلآرایی است.

این گل آرایی برای گوشه‌ی دیوار و جاهایی که زاویه قائمه دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد