گل آرایی و زیبا آرایی

منزل، کیتهای الکترونیکی، جانبی خودرو، موبایل،الکترونیکی، پوشاک

گل آرایی و زیبا آرایی

منزل، کیتهای الکترونیکی، جانبی خودرو، موبایل،الکترونیکی، پوشاک

گل آرایی دو طبقه

گل آرایی دو طبقه

برای شروع گل آرایی ابتدا یک بیس دو طبقه را آماده میکنیم. طبقه بالای بیس را به اندازه‌ی بزرگتر و طبقه پایین بیس را کوچکتر در نظر می‌گیریم. البته بسته به محل گل‌آرایی سایز طبقات را مشخص می‌کنیم. مهم‌ترین مسئله در طراحی، مورد استفاده‌ی گل‌آرایی می‌باشد. به عبارت دیگر نوع مکان و دکوراسیون محل قرار گرفتن گل خیلی مهم می‌باشد.

ابتدا طبقه پایین را درست می‌کنیم و ارتفاع طبقه پایین را معمولاً کم می‌گیریم. دو گل اصلی آفتاب‌گردان و داودی هستند که بدلیل بزرگ بودن از دو طرف دید دارند. قسمت پائین سبد را با کمی خزه میپوشانیم سپس گل‌هایی مانند آفتاب‌گردان، داودی و نخل مرداب را در آن تزیین میکنیم.

اگر پایه دو طبقه در دسترس نبود از گلدان سفالی یا سرامیک استفاده میکنیم و داخل گلدان را با سنگ ریزه پر میکنیم و وسط گلدان را با تنه درخت یا نیهایی که معمولاً در طبیعت وجود دارند تزیین میکنیم. این گلآرایی با رنگ‌های شاد برای کنار میز نامزدی مناسب است.

همچنین قسمت بالای بیس را با کمی خزه میپوشانیم و آن را با گل‌های داودی مینیاتوری، استاتیس ، سرخس و مریم تزئین میکنیم. از گل‌های مریم در وسط گلآرایی بطور نسبتاً زیاد استفاده میکنیم تا کار کشیده‌تر باشد و اطراف آن را با گل‌های دیگر که در قسمت پایین بکار بردهایم پر میکنیم و آن را با کاغذهای رنگی تزئین میکنیم. هر چقدر گل‌ها و برگ‌ها دارای رنگ‌های بیشتر و سایز‌های متفاوتی باشند، گل‌آرایی نمای بیشتری خواهد داشت. این گل‌آرایی یک طرح مدرن و فانتزی است. حتی از گل‌های دیگر مانند صد تومانی، آنتریوم و زنبق هم می‌توان استفاده کرد. شاخه‌های لیندا را در کنار مریم برای پر کردن فضای عمودی استفاده می‌کنیم.

در این گل آرایی باید قرینه سازی رعایت بشود و گل‌ها به تناسب در همه قسمتها بکار برده شوند.

چنانچه این گل آرایی برای کنار در ورودی استفاده میشود باید قسمت بالای بیس کوچکتر و قسمت پایین آن بزرگتر باشد.

این نوع گل آرایی در سالنها، مراسم عروسی، کنفرانسها و سفارتخانه ها بکار برده می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد