گل آرایی و زیبا آرایی

منزل، کیتهای الکترونیکی، جانبی خودرو، موبایل،الکترونیکی، پوشاک

گل آرایی و زیبا آرایی

منزل، کیتهای الکترونیکی، جانبی خودرو، موبایل،الکترونیکی، پوشاک

،گل آرایی را به طرح عمودی یا ایستاده

،گل آرایی را به طرح عمودی

یک بیس شیشه ایی با پایه فرفورژه که برای دکوراسیون فانتزی و نافرم مناسب است، را انتخاب می‌کنیم. دارد همراه با یک اسفنج آماده میکنیم .از گلهای کشیده مثل گلهای استریلزال، مریم، مرغ عشق و شببو که نیازی به سیم‌پیچی ندارند، در این گل آرایی استفاده میشود. بهتر است که ساقه برگ‌ها و گلها را با زاویه 45 درجه برش بزنیم تا بخوبی در اسفنج فرو بروند. برگ شمشاد و اوکالیپتوس و بنجامین مناسب این نوع گل‌آرایی هستند.

با گل استریلزال ارتفاع گل آرایی را مشخص میکنیم . ارتفاع گلآرایی باید متناسب با بیس مورد استفاده در کار باشد و برای اینکه ظرف خیلی پوشیده نباشد از برگهای کوچکتر برای تزئین در قسمت جلو کار استفاده میکنیم. پشت برگ‌ها را سیم‌پیچی می‌کنند تا حالت آن‌ها از بین نرود.

فضای خالی بین گلها را با گردی، میخک، برگ بنجامین، شمشاد و کاج پر میکنیم. البته در این گلآرایی بهتر است علاوه بر اینکه تعداد گلها فرد باشد بیس نسبتاً بلندی را مورد استفاده قرار بدهیم چراکه اگر کم ارتفاع باشد گل آرایی زیبا دیده نخواهدشد. برای این کار معمولاً دو نوع گل بلند استفاده می‌کنیم.

اگر بیس مورد استفاده در گل آرایی بلند باشد ارتفاع گل آرایی را تا دو برابر در نظر می‌گیریم و چنانچه ظرف پهن باشد ارتفاع گل آرایی 5/1 برابر پهنای ظرف باید باشد.

گل مورد استفاده دیگر در این کار شیپوری است که ساقه آن با زاویه 45 درجه برش زده و با سیمی میپیچیم. پُر کننده‌ها فقط گَردی و گل ریز میخک هستند. هر چه تعداد گل کمتری استفاده بکنیم، گلآرایی ظریفتر و زیباتری خواهیم داشت. حتی می‌توانیم فقط از یک گل به تعداد 4 عدد استفاده کنیم. همچنین با دو نوع گل شیپوری (سفید) و مرغ عشق (نارنجی) نیز هماهنگی قشنگی خواهیم داشت.

این گل آرایی برای گوشه‌ی سالن، جلو ستونهای بزرگ و در هتلها، ادارات و سفارتخانه ها در کنار درب ورودی استفاده میشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد