گل آرایی و زیبا آرایی

منزل، کیتهای الکترونیکی، جانبی خودرو، موبایل،الکترونیکی، پوشاک

گل آرایی و زیبا آرایی

منزل، کیتهای الکترونیکی، جانبی خودرو، موبایل،الکترونیکی، پوشاک

گل آرایی با گل خشک و پرندگان کوچک

گل آرایی با گل خشک و پرندگان کوچک 

در این جلسه گل آرایی با گل خشک و پرندگان کوچک را آموزش میدهیم.

میتوان تزئینات مختلفی را با پرندگان و بافت چوب درست کرد. این تزئینات را روی در آپارتمان و دیوارها و روی میز قرار میدهند.

ابتدا بافتی از چوب‌های انعطاف‌پذیر مثل یاس رونده یا بید را بصورت یک بیس حلقه‌ای درست می‌کنیم. سپس فرم یک خانه را با اسفنج در میآوریم و روی آن را با پوست تنه درخت خرما میپوشانیم. سپس حلقهی کوچکی را با پوست درخت خرما درست میکنیم و در قسمت مرکزی خانه قرار میدهیم. قسمتهای مختلف خانه را با خزه یا پوشال و کنار آن را با نی باتلاق همچنین پشت خانه را با گلهای جارو و کشیده تزیین میکنیم. برای هماهنگی هر شاخه‌ای که در سمت راست خانه بکار بردیم را، در سمت چپ هم استفاده می‌کنیم.

برای تزیین در اطراف این خانه از گلهای خشک اورتانزانیا بصورت ایستاده، نیلوفر، لاله سوزنی، رز، سیکاس و نیز میوههای جنگلی استفاده میکنیم.

برای پاپیون زدن به کار بهتر است که از کنف استفاده شود. بدین صورت که کَنَف را خیس و بعد از هم باز میکنیم و چند تا از رشته های آن را با هم جمع میکنیم و پاپیون میزنیم.

برای شیروانی خانه چند ساقه خشک شده درخت خرما را در بالای خانه فرم میدهیم. سپس پرندههای کوچک را در جایی که رنگ یکنواخت‌تری دارد قرار میدهیم تا بهتر دیده شوند.

این یک طرح مدرن و فانتزی بوده و برای خانه های ییلاقی فوقالعاده مناسب است. همچنین این تزیین برای روی میز در اتاق نشیمن و پذیرایی بسیار قشنگ و زیبا است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد